3 mars 2015

ROSA BLOMMOR OCH EN GNUTTA SVART


Välkommen Mars!
Visst är det härligt nu när man känner våren nalkas.
Dagarna blir ljusare och längre, orken kommer sakta tillbaka.





Den rosa blommiga kudden har jag köpt hos Matilde & Co.
Den är ljuvligt fin i tyg från Cabbages & Roses.

Målade om lampfötterna i julas. Först blev jag tveksam,
och ångrade mig nästan, men som ni ser är de fortfarande svarta :-)


Tygpåsen med rosmönster hänger numera här bakom dörren,
bland alla scarfsar och morgonrockar som inte syns på bilden.

HA EN TREVLIG KVÄLL!

11 kommentarer :

Hagbacken sa...

Blir alltid lika glad då jag ser att du gjort ett inlägg :)

Vackert! Och eran lilla hund är lika söt hon <3

Kram Linda

LantlivsAnette sa...

Ohhhh vad fint...jag älskar det där blommiga tyget !! Nu vill man liksom få in lite rosa i inredningen igen, alltid så då det närmar sig sommaren..Kraaam Anette

Millas hem sa...

Heeeej!
Ja, det var en elaking! Maginfluensa ska ju helst gå över på ett dygn eller så, hoppas jag iallafall, men icke denna. Jag pratade med ngn på läkmott, som menade på att denna som går nu är bra mycket grymmare än "de vanliga". Spännande med resa! Du får berätta allt sen. Åh, vad det hade varit skönt med lite värme nu! Allt bra med Molly? Kram

House and Garden by Bia sa...

Så fin kudde !...och lampfoten bryter av bra tycker jag ;)
Kram på dej !
Bia

fia sa...

Så fint

vitadrömmarobusigabarn sa...

Tyget är ljuvligt ❤️
Tack vad glad jag blir av din fina hälsning
Kram fina du och en skön Helg
så härligt med vårsolen

Jennys Vita Villervalla sa...

Såå fint hos dig!
Ha en härlig helg!
Kram
Jenny

Marie maräng sa...

Superfin kudde... Vårigt fint med de små rosa blommorna!

Önskar dig en fin vecka!
Kram Marie

Mittgodastefinaste sa...

Jättefint! Är det en sänggavel man skymtar därbakom kudden? Superfin!

Kram Jenny

Marie maräng sa...

Tittar in för att önska dig en fin söndag!

Här har vi isiga vindar och små snöflingor i luften... bbrr!

Kram Marie

12 sa...

Струйный плоттер HP Designjet, Плоттеры HP

Гильотинный резак для резки бумаги, Ручной гильотинный резак Ideal, Гильотинный резак со станиной, Гильотинный резак Ideal

Степлер RAPID электрический, Настольный степлер Rapid, Настольный степлер высокой мощности Rapid, Степлеры, Степлер Multinak

Педаль для степлера Rapid, Подставка под электрический степлер, Степлер Multinak, Электрические степлеры

Биговальная машина Cyklos, Ручной биговщик CYKLOS, Биговальные машины биговщики